Теч на масло под делкото
Теч на масло под делкото
Честита Коледа, колеги ! Живи и здрави ! Капе масло под делкото, точно от съединяването/зацепването му за кожуха на самия двигател. Моля да споделите колко/какви и къде има уплътнения за смяна из делкото или привода му ? Има ли други освен оня тънък пръстен с големия диаметър, който се вижда като свалим делкото ? Нормално ли е да има масло в корпуса, където е задвижващата муфа, след като се свали делкото ?
- tojaga
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 1699
- Регистриран: 23 февруари 2008
- Репутация: 88
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21083
Теч на масло под делкото
Принципно не трябва да тече. Ремонтен комплект за делкото се намира. Състой се от два о-пръстена и семеринг. От къде да го закупиш? В софето има няколко места, но дали го има е друг въпрос. Да, трябва да има масло в частта, където е привода за бензиновата помпа. Къде
Теч на масло под делкото
Единият о-пръстен е ясно кой е... а другите къде се слагат ? В самото делко вътре ли, къде ?
- tojaga
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 1699
- Регистриран: 23 февруари 2008
- Репутация: 88
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21083
Теч на масло под делкото
Едният о-пръстен се поставя в канала на самото делко. Другият пръстен се поставя между главата и конзолата, на която се намира бензиновата помпа. Самият семеринг е вътре в самото делко на оста.
Теч на масло под делкото
Благодаря ! Мисля, че разбрах... Сякаш не съм имал или не е слаган о-пръстенът, който ми говориш вътре в конзолата при привода на бензиновата помпа. За потвърждение дали съм разбрал качвам три снимки, съответстващи на местата на двата о-пръстена и на салника.
- Прикачени файлове
-
- Салник във втулката на оста...
- DELKO.jpg (26.89 KиБ) Видяна 5108 пъти
-
- Конзола на привода на бензиновата помпа - единият о-пръстен...
- DELKO-1.jpg (60.13 KиБ) Видяна 5108 пъти
-
- Вторият о-пръстен - на самото делко ...
- DELKO-2.jpg (37.44 KиБ) Видяна 5108 пъти
-
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 66
- Регистриран: 11 май 2009
- Репутация: 1
- Местоположение: Русе
- Автомобил: ВАЗ 21083
Теч на масло под делкото
Почти си разбрал.
Снимка 1: Там е семеринга. От него може да ти напълни делкото с масло
Снимка 3: Единия О-пръстен. Най вероятно от него тече и улива отдолу
Снимка 2: Втория О-пръстен не е около разпределителния вал. До него стигаш, като развиеш шестограмния черен болт точно над вала( на снимката) Така сваляш цялата конзола, заедно с бензиновата помпа и откъм двигателя ще видиш О-пръстена.
Снимка 1: Там е семеринга. От него може да ти напълни делкото с масло
Снимка 3: Единия О-пръстен. Най вероятно от него тече и улива отдолу
Снимка 2: Втория О-пръстен не е около разпределителния вал. До него стигаш, като развиеш шестограмния черен болт точно над вала( на снимката) Така сваляш цялата конзола, заедно с бензиновата помпа и откъм двигателя ще видиш О-пръстена.
Теч на масло под делкото
Ако след смяната на семеринги/о-пръстени теча продължава, може да имаш предвид и следното нещо:
"Причиной, приведшей к тому, что появилось масло в трамблёре ВАЗ 2109, является засорение мелкого отверстия, имеющегося в основании карбюратора, которое относится конструктивно к системе вентиляции имеющегося у двигателя картера.
На холостых оборотах двигателя в картере возникает избыточное давление, которое через сальник продавливает масло внутрь трамблёра.
Для того, чтобы неисправность не повторялась, следует прочистить отверстие, упомянутое выше."
"Причиной, приведшей к тому, что появилось масло в трамблёре ВАЗ 2109, является засорение мелкого отверстия, имеющегося в основании карбюратора, которое относится конструктивно к системе вентиляции имеющегося у двигателя картера.
На холостых оборотах двигателя в картере возникает избыточное давление, которое через сальник продавливает масло внутрь трамблёра.
Для того, чтобы неисправность не повторялась, следует прочистить отверстие, упомянутое выше."
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 6037
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 318
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Теч на масло под делкото
Направи хубава центровка, така, че двигателя да работи добре и да дава нормален разход на гориво. Бележи какво е положението на делкото спрямо корпуса. Белезите да са с център или остър предмет, не с маркер. Разглобяваш, обезмасляваш всичко с кореселин (от скъпия). Мажеш с масло и термо устойчив силикон (от скъпия) и сглобявяш, като гледаш белезите. След като изсъхне силикона няма да въртиш делкото.
Много хора сега ще скочат, че е грозно или неправилно, но върши работа и спира теча. С годините тези "стари железа" се изкривяват от затягане и разхлабване. След това не могат равномерно да притиснат О-пръстените и запичва омасляване. Същото важи и за капака на клапаните, картера...
Много хора сега ще скочат, че е грозно или неправилно, но върши работа и спира теча. С годините тези "стари железа" се изкривяват от затягане и разхлабване. След това не могат равномерно да притиснат О-пръстените и запичва омасляване. Същото важи и за капака на клапаните, картера...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост