Страница 1 от 2

Защо задържат предни спирачки

Публикувано: 18 сеп 2020 15:23
от otoyol
Здравейте, колеги! От време на време /най-вече зимата/ все още карам самарата. Миналата зима забелязах, че задържат предните спирачки. Смених първо двата маркуча. Разкарах левия цилиндър десетина-двадесет пъти. Смених с нов десният, понеже не искаше да се разкарва... Скоро я карах из село и забелязах, че лекичко задържат пак. Дори и дясното колело с новия цилиндър. Иначе си хващат много добре. Помпата ми обаче капе откъм сервото и доливам спир. течност понякога. Може ли задържането да е свързано с неизправност в помпата? Дали да я сменя? Дайте съвети, моля :)

Защо задържат предни спирачки

Публикувано: 18 сеп 2020 15:54
от Денис И.
Водачите ревизира ли ги? От тях най-вече зависи свободното движение на апаратите. Ако са корозирали или греста е спекла то няма как да не задържат.

Защо задържат предни спирачки

Публикувано: 21 сеп 2020 08:28
от otoyol
Благодаря ! Имам теч на спирачна течност зад спирачната помпа точно по стената на сервото... Предполагам помпата е за смяна. Има ли някаква особеност при смяната й, нещо специфично за регулиране и т.н., или само развивам - завивам ?

Защо задържат предни спирачки

Публикувано: 21 сеп 2020 09:10
от Денис И.
Plug'n'Play дето се вика :)

Защо задържат предни спирачки

Публикувано: 23 сеп 2020 08:19
от LADA-2107
Когато започнат да задържат спирачките, отвий леко пробките за обезвъздушаване. Ако изтече определено количество течност и колелата започнат да се въртят нормално, значи проблема е хидравличен. Ако не се повлияе от отвиването на пробките, значи е механичен.

Да не забравиш пробките орворени. Ще останеш без спирачки.

Защо задържат предни спирачки

Публикувано: 18 окт 2020 11:51
от otoyol
Смених помпата, понеже капеше зад нея по стената на сервото. Водачите на супортите се движат перфектно. Преди да я сменя, като отвия тръбичките от самата помпа-освобождават спирачките. Сега пак леко задържат. Сервото съска и смущава празния ход при натискане на педала... възможно ли е да задържат
заради него, т.е. оста му да подпира леко помпата и тя да не връща? Нещо за регулиране при монтажа на помпата ???

Защо задържат предни спирачки

Публикувано: 18 окт 2020 22:05
от toneto66
Щом сервото съска и смущава празния ход,значи ти е за смяна серво апарата.Сигорно мембраната изтърва налягане.
Но дали задържат от това незнам.

Защо задържат предни спирачки

Публикувано: 20 окт 2020 10:10
от teon
...а самият педал има ли свободен ход?...свободният ход при не работещ д-л трябва да е от 3 до 5 мм...при необходимост, регулира се чрез 'стоп машинката'...
otoyol написа:
18 окт 2020 11:51
Нещо за регулиране при монтажа на помпата ???
...няма...

Защо задържат предни спирачки

Публикувано: 30 окт 2020 17:54
от otoyol
Колеги, помагайте! Сложих нова спирачна помпа. Старата я смених, защото капеше зад нея по стената на сервото, а и установих, че като развия тръбичките от нея- задържащите ми предни колела освобождаваха. Монтирах новата помпа, обезвъздуших 4-те колела, доста течност прекарах, проми се системата поне. Десен преден цил.беше сменен с нов мин.год, защото трудно се разкарваше...Днес смених и левия преден цил. с нов. Покарах малко колата, направих няколко спирания, да се раздвижат спир.цилиндри. По едно време блокираха всички колела-вдигах с крика и го установих !!! Отвих гайките за закрепване на помпата откъм сервото- не се оправи! После отвих пак тръбичките от помпата и всички колела освободиха !!!! Къде да търся проблема ??? Маркучетата са сменени също... Дали ментак помпа или нещо греша? Как и откъде се регулира своб.ход на педала ?? Как се мери ? Моля помагайте !

Защо задържат предни спирачки

Публикувано: 01 ное 2020 17:05
от white_shark
Колега и аз така брах ядове сумати време с тия спирачки. Първо като я купих потъваше...смених сервото и помпата с нови от НАР и се почна нов проблем - бавно връщащ се педал. Водачи ли не чистех и смазвах, апарати раздвижвах и не се оправи докато един ден на магистралата не натиснах със 140 нещо изфъщя и педала си остана натиснат и се наложи да го връщам с крак. Ядосах се и си свалих помпа и серво от отпадъци от Ланча Дедра. Има преправяне точно за 15мин., 4 преходника и си готов. Има го описано в темата ми. 25 годишни части от отпадъци за 10лв. работят по-добре от новите в магазина - безумен факт. Самата помпа на Ланча-та вътре е със същия диаметър бутало като на Самара и като усещане при натискане и при спирането няма разлика спрямо оригиналната система.

Като отви помпата отдалечи ли я достатъчно от сервото, защото като се развият гайките сама под напрежението на тръбичките почти не се отделя? Няма логика с нова помпа да блокират и 4-те колела колкото й да е някаква ментелива. Според мен сервото ти нещо прави проблеми ама при положени,че ново оригинално АвтоВАЗ не става за нищо не знам какво да те посъветвам да вземеш.