Борба с корозията

Интересни клипове и снимки взети от мрежата или собствени такива.
Потребителски аватар
MOTO`manqk
Мнения: 267
Регистриран: 05 септември 2008
Репутация: 17
Местоположение: Монтана

Борба с корозията

Мнение от MOTO`manqk » 31 окт 2020 00:01

Късно е за твойта, тва дето е описал колегата се прави докато колата е здрава, та да не тръгне в последствие.... А при тебе (и мене :lol: ) си важи с пълна сила поговорката: Жена, ръжда и кофраж тръгнат ли, спиране няма :cheers:

Потребителски аватар
bgbul
Мнения: 374
Регистриран: 17 ноември 2014
Репутация: 75
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21214
Контакти:

Борба с корозията

Мнение от bgbul » 03 ное 2020 17:15

Не чакай. Просто направи горното и нищо повече.
Може да напръскаш един път с преобразувател на ръжда, но това е само идея да почистиш горе/долу сегашната ръжда.
От години правя така и не знам какво е ръжда. Последната нива съм я пръскал преди две години. Не съм повтарял и все още ръжда не се е появявала. Не знам колко години държи. Вероятно зависи от това, колко я миеш на мивка. Аз мия нивата често, защото след влизане в калта следва пътуване по магистрала и за да не тресе я мия преди магистралата. Нямам богат опит с ръжда. Просто това го открих случайно и съм доволен от това, колко простичко нещо може да ти спести ръждиви главоболия. Успех!

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 377
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 77
Местоположение: София
Автомобил: 2101+M21

Борба с корозията

Мнение от m_g » 04 дек 2020 17:14

Това се дъвче за 62 път. Кухини се консервират с консервант, не с лайно от мечка, горяло масло, масло за шевни машини, суроватка, сушена жаба или ракия. Един флакон Кар Систем е под 30 лв. Ладата с два ще я налееш до степен да прелива. На БМВ е 35 или от сорта. Моята съм я пълнил с консервант на БМВ (продава се в оторизираните сервизи на марката, имат го наличен).
Вярно, седи в гараж. За вече 6 години откак е правена и примерно 20000км по парадите, няма точка, ама точка. А е правена цялата от калпави ремонтни ламарини. Качествен грунд, качествена боя, качествен консервант и сух гараж. Ще изкара и 100 години без да мръдне.

Едно кърпене с боя и части с лекота ще глътне към 10000 лева. Защо, като може да си вземеш отлична гаражна за 4-5000 и да налееш консервант за 70-80 лева.

Вече като е гнила - торбата с парите или за 150 лева на скрап и друга.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5772
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 275
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Борба с корозията

Мнение от LADA-2107 » 07 дек 2020 08:28

Ами ако човека не иска да я кара 100 години, а 10-тина примерно? Ако съдбата на колата не е ясна, но все пак иска да направи нещо "за всеки случай", да му е спокийно на душата, че нещо е направил, ама какво, не е толкова важно?

Пример: кърпих Нивата на бабата на моята приятелка. Жената вече е вдигнала ръце от тази кола и каза, че повече пари няма да дава. Ама стойките за седалккте пробили пода (тежки г**ове са карали и са се возили), влиза вода, намокря изолацията и гние. Не съм купувал дъна, намерих ламарина на село нова, изрязах, заварих. Какво да я правя? Колата не е моя, не ми се дават пари, на собственичката да и поискам вече е неудобно. Но все пак аз я карам и ми се иска нещо да направя. Налях 1-2 литра масло да се "облажат" изолациите и постелките. Налях на пода, прокапа през праговете. Чудо! Това е, колкото изкара. Друго не мога да направя.

Някой ден ако се хвана да правя моето Жигули няма да е така, ама за момента е така. Разни хора, разни идеали/разни идиоти.

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2255
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 28
Местоположение: София

Борба с корозията

Мнение от auto_forum » 08 дек 2020 12:01

Пробвал съм БМВ-ския не е лош, но за мен не е и най-хубавия. На Фертан ми харесва пъти повече.
https://fertan.bg/%d0%bf%d1%80%d0%be%d0 ... %bd%d0%b0/
Този на БМВ и след 2 години си остава лепкав и за външни детайли лепи много прах. Фертана не полепя и държи на вода много.

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 377
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 77
Местоположение: София
Автомобил: 2101+M21

Борба с корозията

Мнение от m_g » 08 дек 2020 12:32

Да, явно са на различна основа. При БМВ, Кар Систем и т.н. са някакви лепливи въглеводороди и ако си напръскал вратите от вътре, почва да се стича като от Голф 2 (който между другото е много добре защитен, за разлика от 3).
На мене не ми пука - нека си се стича. Праговете на Жигулата са ми лепливи, ама кво от тва. Трябва да взема от въпросния Фертан. Както подозирам знаете, Станимир от Пловдив си направи експеримент и като че ли Вюрт се държи най-добре в антикорозионно отношение. Фертан пък много го рекламират...

Отговори

Върни се в “Видео и снимки”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта