Нещо от нета..
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2941
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Re: Нещо от нета..
До какво води ползването на части менте:
Е, не е лошо поне един път на 30 години да се преглежда окачването...
Това не Ауди примерно оригиналните части да са една торба пари. Е, не е лошо поне един път на 30 години да се преглежда окачването...
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
Re: Нещо от нета..
Друг е въпроса че е изкарала 30 години и незнайно колко километри докато грохне.При мен попадна Лада 110 на 80 хиляди реални километра взета е нова от България.Към момента не работи парното,съединителя е свършил,3 от 4 амортесьора са изпуснали,не се заключва и ръждата е напреднала,а собственика не е мърляч,просто я е взел с цел да я кара.Като гледам декоративните елементи,явно е от сглобените в понеделник преди обяд.
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2941
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Re: Нещо от нета..
Тази като я гледам може и бракувана бройка да е била от завода. Сега сериозно, тази от снимката е от най старите 2110, може да е произведена преди 2000-ната, това не пречи да е купена и след това. Дори 1998г, по това време са били като всички останали - ръждоход.
Да беше снимал цялото табло, вероятно е и аналогово изцяло. Чак да е поддръжана като хората... ще си замълча, снимай я по-добре. Мойта и гараж не е виждала никога, освен подземен на някой мол. Единствената ми останала оригинална врата няма такива проблеми, другите 3 са сменявани с нови и имат точки в този район ръжда, толкова за качеството на каско сервизната дейност.
Най преломна година в ръждата е 2004-та за новите модели доколкото знам със стартирането на Лада Калина.
А жигулата дето снимах може да се каже че е идеална на купе доколкото я гледах, но това не пречи да е поддържана с боклуци шарнири. Не един познат е имал същия проблем след слагане на турски например ментета. После се почва - на Ладата окачването било слабо, такава простотия скоро пак я слушах. Е, в тоя вид и по лошо съм виждал покрай пътищата и западни коли, като най брутално на вълните на околовръстното на Люлин в София на една Алфа 147 направо цялото колело беше излетяло.
Снимката я пуснах че да се замислят някой хора като гледат евтинийката и не гледат какво купуват, и аз съм си патил от същата собствена глупост.
Да беше снимал цялото табло, вероятно е и аналогово изцяло. Чак да е поддръжана като хората... ще си замълча, снимай я по-добре. Мойта и гараж не е виждала никога, освен подземен на някой мол. Единствената ми останала оригинална врата няма такива проблеми, другите 3 са сменявани с нови и имат точки в този район ръжда, толкова за качеството на каско сервизната дейност.
Най преломна година в ръждата е 2004-та за новите модели доколкото знам със стартирането на Лада Калина.
А жигулата дето снимах може да се каже че е идеална на купе доколкото я гледах, но това не пречи да е поддържана с боклуци шарнири. Не един познат е имал същия проблем след слагане на турски например ментета. После се почва - на Ладата окачването било слабо, такава простотия скоро пак я слушах. Е, в тоя вид и по лошо съм виждал покрай пътищата и западни коли, като най брутално на вълните на околовръстното на Люлин в София на една Алфа 147 направо цялото колело беше излетяло.
Снимката я пуснах че да се замислят някой хора като гледат евтинийката и не гледат какво купуват, и аз съм си патил от същата собствена глупост.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
Re: Нещо от нета..
Носачите на класиките са слаби,късат се откъм втулките,но се случва при доста силен удар най-вече в бордюр или отворена шахта.Но ако това окачване ви се струва слабо погледнете ботушите на легендарния мерцедес 190,двойно по-слаби са от на ладата,това ми е и основната цел да държа моята,каране по разбити и черни пътища без притеснение за окачването и без високия разход на джиповете,в сравнение с другата ми кола пробега на предницата е тройно по-голям,а разхода с оригинални части спрямо качествен заместител за другата(TRW) близо 10 пъти по малък.Тая Самара е 2001ва до колкото помня.Направо съжалявам че се захванах в колата буквално нищо не работи нормално,задните амортесьори са изпуснали и едновременно с това блокирали,вратите ги свалихме да ги закърпят и консервират,долния им край е двоен ръждата никак не им е простила.Иначе таблото си е напълно аналогово дигитален километраж има за общия и дневния пробег само,1.5 самаров мотор с карбуратор,пъргава е спира добре и скоростите са добре след смяната на съединител и обслужване на спирачките.Като цяло мотора и кутията са безпроблемни,сменяни са им само консумативите.Има отвратителен автоматичен смукач,който държи 2500 оборота докато не загрее и според мен е ужасен за работата на студения двигател,но собственика си го харесва.Иначе е стояла само на улицата и таблото е тотална щета всичко е избеляло и нацепено от слънцето.Всичко гумено по окачването също е тръгнало,но поради набъбналата сума ще чака по-добри дни.В момента се боря с парното,управлява се от някакъв нечовешки усложнен вакумен механизъм,от който голяма част липсва.Но като цяло е доста напред от старата Самара.
- vesko0o
- Мнения: 469
- Регистриран: 22 ноември 2010
- Репутация: 2
- Местоположение: Аксаково
- Автомобил: 04 05 и 07
- Контакти:
Re: Нещо от нета..
И аз днеска правих една Нива 2003 г. отдолу е ужас кардана е тръгнал да гние
-
- Мнения: 3
- Регистриран: 29 юли 2014
- Репутация: 0
- Местоположение: София
- Контакти:
- auto_forum
- Мнения: 2307
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 29
- Местоположение: София
- wolfram
- Мнения: 243
- Регистриран: 17 юни 2009
- Репутация: 6
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21093
Нещо от нета..
Тодор Живков написа:Характерно за тази марка е, че може да бъде основа за стаж на млад шофьор. Дори е задължително, човек да мине през руската школа. Да види, да усети,как стоят нещата в живота. За това,че лесно няма и ежедневно трябва борба.
Нещо от нета..
Колега, не си прав, изказваш се точно както тези, за които говориш. Първо - предполагам говориш за първоначалното производство на модела - т.нар. тънка лайстна. Второ, 4 години карах такъв Бенц, само че от последното производство - с широките лайстни и т.н. - по-здрава кола по отношение на окачването не съм виждал! Вярно е, че беше "производство за Швейцария" - тези модели са с допълнителни екстри по купето (защита от ръжда и усилени части, вкл. метална подкартерна защита - каквато на модел 124 има само на т.нар. Чочоне - 5.0 мотор или само по поръчка) - но - като я взех 190ката я карах постоянно на бургия, не съм намалявал драстично нито на легнали полицаи, нито на дупки - от Самоков до Мальовица когато беше разбит пътя стигах за 15 мин - а там знаете какво е. Не се наложи да сменя каквото и да било по предницата и не се наложи дори и реглаж! И като я продавах пишлемето, което я купи, я гледа отдолу, отстрани, откъде ли не и се чудеше защо я продавам в такова добро състояние. Колата държеше правата линия с пуснат волан при 160 без никакви грижи без тропане/хлопане/биене или каквито и да било аномалии - при моя стил на шофиране - това са го постигнали само Ладата и тая 190ката, а вервай ми - имал съм и съм карал всякакви кошници. Не се засягай, но специално за този модел не си прав.Kiril написа:Но ако това окачване ви се струва слабо погледнете ботушите на легендарния мерцедес 190,двойно по-слаби са
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост