Помощ за намиране на комутатор - 1.7i 96г.

Ремонти и обслужване
Нива • 4х4 • Шеви-Нива
miroslav
Мнения: 1
Регистриран: 19 март 2017
Репутация: 0
Местоположение: Видин

Помощ за намиране на комутатор - 1.7i 96г.

Мнение от miroslav » 19 мар 2017 21:14

Здравейте.
Търся за мой приятел комутатор /плочката/ за Лада Нива 1.7i моно инжекцион, 1996година. Точен модел 21214.
Това,което откривам като номер по каталог е 3705010. Звъняхме на над 10 магазина и никъде не откриваме нещо такова.
Всякакви предложения и номера на магазини за авточасти са добре дошли - може и на лично съобщение.
Моля модераторите да преместят темата ако не е за този раздел. :)

P.S. Втора употреба също става.

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 99
Местоположение: Пловдив

Помощ за намиране на комутатор - 1.7i 96г.

Мнение от Живков » 25 мар 2017 00:15

Я! Дефицитна радост за населението. Ако двигателя прекъсва с 1 или 2 цилиндъра, тогава по-вероятно е бобината да иска подмяна с нова. Комутатор, когато започне да прави проблем- тогава проблемите започват със всички цилиндри, едновременно. Тоест-или запалват всичките или изобщо не запалват. Не знам, дали ще ти свърши работа, Миро. Трябва лично да провериш. Покрай бобината може да откриеш и прилежащият й комутатор. Може да се окаже, че такива бобини с този комутатор ги има в някоя инжекционна Самара или по-новите предноприводни модели. Провери по тях. Та, при Лада Нива И точка, бобините са 2 модела и двата са двойни. Единия е хоризонтално двоен, а другия вертикално двойни бобини. А, има и 3-ти, единична бобина с 4 извода. Кой е твоят ? Въпреки, че си дал номер. Реално, моноинжекциона е взаимстван от Опел. Ама, като не знам твоята точно как е. Ако наистина е с 2 двойни бобини - то, тогава и комутатора е двуканален. :D Седи под бобините, ако не греша.

K121.gif
K121.gif (17.3 KБ) Видяна 263 пъти

Тук има бобини, но не видях комутатори.

http://www.bulstart.bg/bg/ignition_coils.htm

ОЕМ №: 2112-3705010
Номинално напрежение - 12 V
Приложение - ВАЗ-2108, -2109, -2110, -2114, -2115 и модификации с инжекторни двигатели

Този комутатор ли е твоят ?

http://avtokomplektywka.com.ua/product/ ... iva-21214/


Моноинжекциона, твоят до колкото знам е 1:1 с този на Опел от 90-те години. По-точно е по лиценз на Солекс за Опел. Например Вектра А 1600 куб.см.. Нейният комутатор може да не ти свърши работа. Тогава има Астра 1,6 инжекцион, чието запалване седи там-където на обикновената седи дистрибуторната капачка. От такава, обаче не знам дали ще стане. Виж твоят какъв е и с колко крачета 6 ли-7-ли, повече ли. :) Накрая може просто да сложиш и бобините, и комутатора от предноприводна Лада. Ама, дали ще сработят със моноинжекциона ? Той управлява и аванса, делко няма. Щом е моноинжекция, аварийния изход е безконтактно делко от Лада 4х2 и бобина Самара. Не се сещам за друго. Дано намериш оригиналния комутатор, де. Да се запази иначе хубавата моноинжекторна система. Тя събира позитивите на карбуратора с позитивите на инжекциона. Има само един инжектор, лесно се поддържа и е много надеждна. Газифицира се лесно и превключване бензин-газ-бензин става веднага. Недостатък е, че не е по-икономична от карбуратор, оригиналния. Даже има склонност да обогатява, там-където карбуратора храни бедно. Ха, и за мен е странна тази Лада моно, защото не усещаш ,,къде е" газта на празен ход. Чудиш се с колко газ да потеглиш и накрая ти става навик да риташ педала. :D Когато го настъпиш уверено, вземе че потъне и потъвайки - бръмне и тръгне, като Лада.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост