Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Трудно пали

Ремонти и обслужване
Нива • 4х4 • Шеви-Нива
Потребителски аватар
kopaiko
Мнения: 63
Регистриран: 26 юли 2013
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Автомобил: ВАЗ 21214

Трудно пали

Мнение от kopaiko » 12 яну 2018 18:16

Здравейте колеги.Да не отварям нова тема искам да запитам къде и как се мери налягането на бензина в системата на инжекциона.

Потребителски аватар
bgbul
Мнения: 298
Регистриран: 17 ноември 2014
Репутация: 57
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21213
Контакти:

Трудно пали

Мнение от bgbul » 12 яну 2018 19:38

Гледаш инж. рейка отгоре. В задния край - към купето ТЯ завършва с вентил като за гума с капачка. Махаш капачката и виждаш вентила.
Както при помпене на гума- завиваш уред за мерене на налягане и си готов.
В повечето случаи това е ненужно. Достатъчно е да натиснеш вентила с нещо и ще усетиш СИЛНО налягане. ПАЗИ ОЧИТЕ!!!
Ако има голямо налягане - не е нужно да знаеш колко е точно. Проблемите са на друго място.

Потребителски аватар
kopaiko
Мнения: 63
Регистриран: 26 юли 2013
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Автомобил: ВАЗ 21214

Трудно пали

Мнение от kopaiko » 13 яну 2018 19:29

Разгледах днес рейката но диаметъра на резбата е доста по голям от вентил за гума.Някой знае ли размера на резбата че нямам капачка,да си направя.

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 396
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 19
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

Трудно пали

Мнение от DiscontroL » 13 яну 2018 21:38

М11х1,25 или 7/16"-20UNF

Henryweene
Мнения: 1
Регистриран: 02 февруари 2019
Репутация: -1
Местоположение: Sri Lanka
Контакти:

Трудно пали

Мнение от Henryweene » 15 мар 2019 00:37

Колеги оказа се,че проблема не е в свещите.Майстора при когото ходих замери и компресията и каза,че в единия цилиндър е малко по-малка компресията и каза,че е нормално.И така моя ПИРАТ все още пали трудно сутрин и пуши.Ако е под 5 градуса даже не пали.Също така и дюзите функционират нормално
Някакви идеи от къде може да е проблема? Благодаря

Потребителски аватар
газаджията
Мнения: 6
Регистриран: 17 декември 2018
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2121
Контакти:

Трудно пали

Мнение от газаджията » 29 мар 2019 02:37

Проблема си е вечен на тия каруци. Имах една 94-та, пали от раз и харчи масло колкото бензин ( ама не се е предавала де ), другата беше 97-ма трудно пали, и тя пуска сив дим при палене. Имах една 2002-ра със имобилайзер тя пък палеше лесно, но трудо вървеше и над 100 никога не е вдигала ( само по инерция ), какво лне беше и не се оправи, така си и замина и тя. Държа да отбележа че и трите ниви не са жалени... Помпаш как едно време въртиш и така..... Ако не, пускаш надоле, втора и газ. П.П. Ако имаш газово, пробвай, може по-бързо да запали :D :D :D
Шегата на страна, но както казах имах същия проблем при две от трите ниви, какво ли не ги правих, нямаше оправяне. При едната нива се появи след престой от 2-3 години без палене ( което е нормално да се случи според мен ) и там положението беше за основен ремонт, но не ми се искаше и предпочетох да си я оставя. Въпреки всичко от както не са при мен, все още са на същия хал, но се движат 10 години след мен по-късно хахаха :D

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 781
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 34
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Трудно пали

Мнение от viksanlg » 01 апр 2019 20:12

Погледни си реглажа на клапаните...

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост