Трудно пали
Трудно пали
Здравейте колеги.Да не отварям нова тема искам да запитам къде и как се мери налягането на бензина в системата на инжекциона.
- bgbul
- Мнения: 286
- Регистриран: 17 ноември 2014
- Репутация: 59
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: ВАЗ 21213
- Контакти:
Трудно пали
Гледаш инж. рейка отгоре. В задния край - към купето ТЯ завършва с вентил като за гума с капачка. Махаш капачката и виждаш вентила.
Както при помпене на гума- завиваш уред за мерене на налягане и си готов.
В повечето случаи това е ненужно. Достатъчно е да натиснеш вентила с нещо и ще усетиш СИЛНО налягане. ПАЗИ ОЧИТЕ!!!
Ако има голямо налягане - не е нужно да знаеш колко е точно. Проблемите са на друго място.
Както при помпене на гума- завиваш уред за мерене на налягане и си готов.
В повечето случаи това е ненужно. Достатъчно е да натиснеш вентила с нещо и ще усетиш СИЛНО налягане. ПАЗИ ОЧИТЕ!!!
Ако има голямо налягане - не е нужно да знаеш колко е точно. Проблемите са на друго място.
Трудно пали
Разгледах днес рейката но диаметъра на резбата е доста по голям от вентил за гума.Някой знае ли размера на резбата че нямам капачка,да си направя.
- DiscontroL
- Мнения: 394
- Регистриран: 01 юли 2013
- Репутация: 19
- Местоположение: Благоевград
- Автомобил: ВАЗ 21061
Трудно пали
М11х1,25 или 7/16"-20UNF
-
- Мнения: 1
- Регистриран: 02 февруари 2019
- Репутация: -1
- Местоположение: Sri Lanka
- Контакти:
Трудно пали
Колеги оказа се,че проблема не е в свещите.Майстора при когото ходих замери и компресията и каза,че в единия цилиндър е малко по-малка компресията и каза,че е нормално.И така моя ПИРАТ все още пали трудно сутрин и пуши.Ако е под 5 градуса даже не пали.Също така и дюзите функционират нормално
Някакви идеи от къде може да е проблема? Благодаря
Някакви идеи от къде може да е проблема? Благодаря
- газаджията
- Мнения: 6
- Регистриран: 17 декември 2018
- Репутация: 0
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2121
- Контакти:
Трудно пали
Проблема си е вечен на тия каруци. Имах една 94-та, пали от раз и харчи масло колкото бензин ( ама не се е предавала де ), другата беше 97-ма трудно пали, и тя пуска сив дим при палене. Имах една 2002-ра със имобилайзер тя пък палеше лесно, но трудо вървеше и над 100 никога не е вдигала ( само по инерция ), какво лне беше и не се оправи, така си и замина и тя. Държа да отбележа че и трите ниви не са жалени... Помпаш как едно време въртиш и така..... Ако не, пускаш надоле, втора и газ. П.П. Ако имаш газово, пробвай, може по-бързо да запали
Шегата на страна, но както казах имах същия проблем при две от трите ниви, какво ли не ги правих, нямаше оправяне. При едната нива се появи след престой от 2-3 години без палене ( което е нормално да се случи според мен ) и там положението беше за основен ремонт, но не ми се искаше и предпочетох да си я оставя. Въпреки всичко от както не са при мен, все още са на същия хал, но се движат 10 години след мен по-късно хахаха



Шегата на страна, но както казах имах същия проблем при две от трите ниви, какво ли не ги правих, нямаше оправяне. При едната нива се появи след престой от 2-3 години без палене ( което е нормално да се случи според мен ) и там положението беше за основен ремонт, но не ми се искаше и предпочетох да си я оставя. Въпреки всичко от както не са при мен, все още са на същия хал, но се движат 10 години след мен по-късно хахаха

- viksanlg
- Мнения: 795
- Регистриран: 26 октомври 2010
- Репутация: 40
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Лада Калина
- Контакти:
Трудно пали
Погледни си реглажа на клапаните...
- bgbul
- Мнения: 286
- Регистриран: 17 ноември 2014
- Репутация: 59
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: ВАЗ 21213
- Контакти:
Трудно пали
Ако нивата е инжекцион:
1. Има си датчик за запалване. Може да е от него...?
2. Има датчик за положение на дроселова клапа.
3. Има стъпково моторче (датчик за свободен ход).
4. Има клапан за налягане на бензина.
5. Има също и филтър на бензина. Понякога трябва да се сменя.
6. ДА не започвам и с ламбда сонда ....
1. Има си датчик за запалване. Може да е от него...?
2. Има датчик за положение на дроселова клапа.
3. Има стъпково моторче (датчик за свободен ход).
4. Има клапан за налягане на бензина.
5. Има също и филтър на бензина. Понякога трябва да се сменя.
6. ДА не започвам и с ламбда сонда ....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост