Смазване на гарнитура за глава при смяна?
Смазване на гарнитура за глава при смяна?
Здравейте.При смяна на гарнитура на главата новата трябва ли да се маже с грес или се слага суха?
- boko
- Мнения: 38
- Регистриран: 28 ноември 2012
- Репутация: 1
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21214-20
Гарнитура за глава.
Суха. Старата трябва да бъде изчегъртана идеално. Става с пластина или шабър. Неприятно е че колкото и да се внимава все влизат по малко остатъци в картера с маслото и при антифриза.
Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk
- MOTO`manqk
- Мнения: 311
- Регистриран: 05 септември 2008
- Репутация: 21
- Местоположение: Монтана
Гарнитура за глава.
Бели кахъри, затова е филтъра, а пък антифриза той на ладите и без това си е с консистенцията на боза след една седмица откакто е сипан нов
, а ако не си правил такъв ремонт до сега, щом питаш за гарнитурата, може ли само един много важен съвет да ти дам, със дълга духалка или поне маркуч на обикновена, издухай хубаво дупките за болтовете дето се стяга главата, защото сега и да не се вижда, са до половината пълни с масло, един два с антифриз, ако я правиш на полеви условия, една резервна(примерно) гума я напомпай на 4, стига въздуха от нея, успех 


- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 6018
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 308
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Гарнитура за глава.
Другия варинат е с меко и тънко парцалче и тел, тънка отвертка или електрод да бърка по всички отвори.
Всички модерни майстори казват, че е грешно да се маже гарнитурата. Старите майстори казват, че задължително се маже.
Някой беше казаш, че ако е едновремешна със съдържание на азбест, може да св намаже. Ако е ново производство клингерит не трябва да се маже.
Аз карам по едновремешните стандарти. Мажа поливин час преди монтажа от двете страни, за да има време греста да "попие" и материала да омекне.
Ако е някоя гарнитура с метално покритие, няма полза от мазане. Нищо няма да се промени. Но при тези гарнитури изискванията към повърхностите накоито лягат са по-строги. Главата и блока трябва да са идеално гладки. Без изкривявания и без язви.
При нас обаче не е така. Двигателите са на много години, и затова аз предпочитам обикновена гарнитура намазана преди монтаж. Вярвам, че до известна степен може да покрие известни неточности.
Всички модерни майстори казват, че е грешно да се маже гарнитурата. Старите майстори казват, че задължително се маже.
Някой беше казаш, че ако е едновремешна със съдържание на азбест, може да св намаже. Ако е ново производство клингерит не трябва да се маже.
Аз карам по едновремешните стандарти. Мажа поливин час преди монтажа от двете страни, за да има време греста да "попие" и материала да омекне.
Ако е някоя гарнитура с метално покритие, няма полза от мазане. Нищо няма да се промени. Но при тези гарнитури изискванията към повърхностите накоито лягат са по-строги. Главата и блока трябва да са идеално гладки. Без изкривявания и без язви.
При нас обаче не е така. Двигателите са на много години, и затова аз предпочитам обикновена гарнитура намазана преди монтаж. Вярвам, че до известна степен може да покрие известни неточности.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост