Лагер главина - честа смяна.

Ремонти и обслужване
Нива • 4х4 • Шеви-Нива
MichaelSpita
Мнения: 4
Регистриран: 16 юни 2018
Репутация: 0
Местоположение: Virgin Islands
Контакти:

Лагер главина - честа смяна.

Мнение от MichaelSpita » 14 юли 2018 10:29

Така днеспо-точно вчера с оглед на това в колко часа пишасмених лагера на главината и външните маншони в БулавтоВарна.Лагер на главина NSK-70лвна кутийката пишеше ,че е произведено в Японияманшони по 15 лв за брой на кутийката пишеше,че са произведени в Англиязабравих марката.Това са цените за частите,сега да напиша и цени за труд.Смяна на лагера 24 лв. ,смяна на маншоните по 15 лв. бройкатацените за смяната са без ддс или всичко дотук да обобщя:
Лагер на главина на предно колело-70 лв.
Маншони външни 2бр. -30 лв
Труд-54
Всичко 164.80лв. със ддс.Чефо благодарности за препоръката към Булавто-спести ми 40лв. .

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1486
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 80
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Лагер главина - честа смяна.

Мнение от Дрон » 26 юли 2018 10:51

Конструкцията колко е остаряла и ефективна е спорно, Мерцедес до ден днешен мисля ползват конусни лагери отрпед, поне послед Ес-класа 2005-6 е така. Та работата най-вече опира до правилен монтаж.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 795
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 40
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Лагер главина - честа смяна.

Мнение от viksanlg » 29 май 2019 23:41

Може да има и кривини по шенкела или някакво друго липса на съосие между двете черупки на лагера и като се натегне се изяжда...На старото ми Волво от крива ос на шенкела смених два пъти лагер докато се усетя че преди време беше натисната джантата в бордюр и те така...

Потребителски аватар
djenevas
Мнения: 58
Регистриран: 12 ноември 2012
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: Лада 4х4

Лагер главина - честа смяна.

Мнение от djenevas » 05 ное 2019 20:14

Колеги,техническата част я избистрихме,но само да вметна,че не на последно място е начина на експлоатация, размера на гумите,и дали често се гази вода и кал.Голяма тежка и небалансирана гума значително скъсява живота и то не само на лагера.Лагерите на една "горска" Нива ,която често търка странично по коловози и каманаци в никакъв няма да изкара колкото лагера на една "асвалтова" такава.

Весо
Мнения: 4
Регистриран: 10 ноември 2019
Репутация: 0
Местоположение: Раднево

Лагер главина - честа смяна.

Мнение от Весо » 10 ное 2019 15:59

Аз поддържам 15 Ниви и на всеки 3-4 дни тия лагери ги сменяме . Като сменяш лагерите провери ги дали влизат плътно в главината , слагаш графитна смазка и гайката се натяга докато изчезне луфта (не повече , за да има смазване ) всяка седмица проверяваш луфта на колелото и при нужда го обираш ! Трябва да има много малък луфт . От пренатегната гайката лагерите си отиват защото нямат смазване .

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост