Ремонти и обслужване
Нива • 4х4 • Шеви-Нива
-
bgbul
- Мнения: 286
- Регистриран: 17 ноември 2014
- Репутация: 59
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: ВАЗ 21213
-
Контакти:
Мнение
от bgbul » 14 яну 2017 01:42
kopaiko написа: ↑09 яну 2017 19:52
Да споделя и аз един проблем.Първа зима съм със Нивата 1.7 пълна инжекция, сутрин в сегашните студове пали от раз но ако реша да тръгна веднага двигателя не работи стабилно придърпва малко и се опитва да загасне Трябва с много газ на полу съеденител да потегля.Ако изгасне после трябва повечко да въртя докато запали.Имам чувството че във студеното и идва много горивото и се дави.Не знам при всички ниви ли е така но много бързо и падат оборотите след запалване.
Датчик за положение на дроселовата клапа или стъпково моторче. Зависи кое от двете е?
И двете са на отделни букси. С изключване на буксата може да пробваш ще има ли промяна при проявяване на проблема.
Аз залагам на стъпково моторче. Най-лесно е да вземеш едно с уговорка да го върнеш, АКО не е от него. Да го смениш и да си караш с кеф в тия студове.
-
djeki
- Мнения: 31
- Регистриран: 28 януари 2016
- Репутация: 0
- Местоположение: Плевен
- Автомобил: ВАЗ 21214
Мнение
от djeki » 21 яну 2017 15:52
Здравейте колеги, пак съм аз проверих налягането в реката и чудо, няма такова като дадеш на контакт, а доколкото знам като дадеш на контакт налягането трябва да е 2,8 до 3 атмосфери, като запали вдига налягане 2,2атм. Което също е малко според писанията на чичо руснак, докато работи като извадих маркучето на регулатора на налягане се покачи налягането до 2,3атм. Та въпросът е такъв, помпата ли е? Филтър съм сменял преди 2000 км. Според мен е помпа но ако има нещо друго което съм пропуснал моля споделете, благодаря предварително.
-
Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 6848
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 116
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
-
Контакти:
Мнение
от Денис И. » 22 яну 2017 15:58
Възможно и регулатора да е ...
-
viksanlg
- Мнения: 795
- Регистриран: 26 октомври 2010
- Репутация: 40
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Лада Калина
-
Контакти:
Мнение
от viksanlg » 23 яну 2017 19:46
И на мен ми прилича на регулатора за налягане, пък и е по евтиното!
-
djeki
- Мнения: 31
- Регистриран: 28 януари 2016
- Репутация: 0
- Местоположение: Плевен
- Автомобил: ВАЗ 21214
Мнение
от djeki » 24 яну 2017 17:36
Здравейте, пак съм аз проблема е решен с нова помпа вече само и показвам ключа и няма проблеми, благодаря на отзовалите се, междо другото помпата я взех за 50 лв бошовска чисто нова а регулатора е 40 лв.
-
LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5540
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 250
- Местоположение: Стара Загора
-
Контакти:
Мнение
от LADA-2107 » 25 яну 2017 09:31
От чисто любопитство, помпата конкретно за Лада ли е или се ползва и в други марки коли?
-
djeki
- Мнения: 31
- Регистриран: 28 януари 2016
- Репутация: 0
- Местоположение: Плевен
- Автомобил: ВАЗ 21214
Мнение
от djeki » 25 яну 2017 10:34
Ами на мен ми я предложиха за Лада, дали се ползва от други марки немога да кажа, иначе като цяло два вида помпи немска на бош и китайска, никой не знае на кой

като разликата в цената е около 20 лв.
-
djeki
- Мнения: 31
- Регистриран: 28 януари 2016
- Репутация: 0
- Местоположение: Плевен
- Автомобил: ВАЗ 21214
Мнение
от djeki » 11 яну 2018 18:01
Здравейте колеги пак съм аз със същия проблем и с новата помпа, но се оказа че не е нито от помпата нито от регулатора за налягане нито дюза нито от филтър, оказаха се едни уплътнения на самата помпа, там където се захваща за кошницата, и тъй като не се предлагат като резевна част ами трябва да си закупите цялата кошница с помпата за 147 лв. Аз си реших проблема така, закупих си един бензиноустойчив маркуч отрязах 4 см. Едната част към помпата другата към щуцера и сега е пей сърце,ако някой има нужда от помощт да пише.
П.с. Много важно е маркуча да е бензиноустойчив и външно и вътрешно, тъй като ще е в резервоара.
-
bgbul
- Мнения: 286
- Регистриран: 17 ноември 2014
- Репутация: 59
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: ВАЗ 21213
-
Контакти:
Мнение
от bgbul » 11 яну 2018 20:50
Колега, за гофрирания маркуч ли говориш?
Той се продава отделно за всяка кола. Монтира се с нагряване с вряла вода. Около 7-10 лв е.
Помпите (потопяеми за инжекцион) са еднакви и работят на 3 атм. налягане. Аз съм слагал БОШ от БМВ и пасва.
Може да слагате различни помпи с такова налягане, но ако БУКСИТЕ не съвпадат ще трябва да присадите от старата помпа.
Ако гофрирания маркуч е скъсан няма да има налягане и трябва подмяна.
Ако клапанчето за налягане в инж. рейка е изпуснало - смяна.
Ако има налягане на гориво, а отново не пали - датчик колянов вал (долу на шайбата) отговаря за началното палене.
-
djeki
- Мнения: 31
- Регистриран: 28 януари 2016
- Репутация: 0
- Местоположение: Плевен
- Автомобил: ВАЗ 21214
Мнение
от djeki » 12 яну 2018 10:51
,При мен не е с гофриран маркуч ами с едни уплътнения които седят в една пласмаса и тази пластмаса свързва помпата със щуцера, не ги продават като разервна част затова си купих негофриран маркуч но бензиноустойчив от яътре и от вън монтирах го сега си пали от първия път по всяко време.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост