Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Трудно пали

Ремонти и обслужване
Нива • 4х4 • Шеви-Нива
Потребителски аватар
bgbul
Мнения: 295
Регистриран: 17 ноември 2014
Репутация: 57
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21213
Контакти:

Re: Трудно пали

Мнение от bgbul » 14 яну 2017 01:42

kopaiko написа:
09 яну 2017 19:52
Да споделя и аз един проблем.Първа зима съм със Нивата 1.7 пълна инжекция, сутрин в сегашните студове пали от раз но ако реша да тръгна веднага двигателя не работи стабилно придърпва малко и се опитва да загасне Трябва с много газ на полу съеденител да потегля.Ако изгасне после трябва повечко да въртя докато запали.Имам чувството че във студеното и идва много горивото и се дави.Не знам при всички ниви ли е така но много бързо и падат оборотите след запалване.
Датчик за положение на дроселовата клапа или стъпково моторче. Зависи кое от двете е?
И двете са на отделни букси. С изключване на буксата може да пробваш ще има ли промяна при проявяване на проблема.
Аз залагам на стъпково моторче. Най-лесно е да вземеш едно с уговорка да го върнеш, АКО не е от него. Да го смениш и да си караш с кеф в тия студове.

djeki
Мнения: 29
Регистриран: 28 януари 2016
Репутация: 0
Местоположение: Плевен
Автомобил: ВАЗ 21214

Трудно пали

Мнение от djeki » 21 яну 2017 15:52

Здравейте колеги, пак съм аз проверих налягането в реката и чудо, няма такова като дадеш на контакт, а доколкото знам като дадеш на контакт налягането трябва да е 2,8 до 3 атмосфери, като запали вдига налягане 2,2атм. Което също е малко според писанията на чичо руснак, докато работи като извадих маркучето на регулатора на налягане се покачи налягането до 2,3атм. Та въпросът е такъв, помпата ли е? Филтър съм сменял преди 2000 км. Според мен е помпа но ако има нещо друго което съм пропуснал моля споделете, благодаря предварително.

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6748
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 110
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Трудно пали

Мнение от Денис И. » 22 яну 2017 15:58

Възможно и регулатора да е ...
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 776
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Трудно пали

Мнение от viksanlg » 23 яну 2017 19:46

И на мен ми прилича на регулатора за налягане, пък и е по евтиното!

djeki
Мнения: 29
Регистриран: 28 януари 2016
Репутация: 0
Местоположение: Плевен
Автомобил: ВАЗ 21214

Трудно пали

Мнение от djeki » 24 яну 2017 17:36

Здравейте, пак съм аз проблема е решен с нова помпа вече само и показвам ключа и няма проблеми, благодаря на отзовалите се, междо другото помпата я взех за 50 лв бошовска чисто нова а регулатора е 40 лв.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5269
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Трудно пали

Мнение от LADA-2107 » 25 яну 2017 09:31

От чисто любопитство, помпата конкретно за Лада ли е или се ползва и в други марки коли?

djeki
Мнения: 29
Регистриран: 28 януари 2016
Репутация: 0
Местоположение: Плевен
Автомобил: ВАЗ 21214

Трудно пали

Мнение от djeki » 25 яну 2017 10:34

Ами на мен ми я предложиха за Лада, дали се ползва от други марки немога да кажа, иначе като цяло два вида помпи немска на бош и китайска, никой не знае на кой :) като разликата в цената е около 20 лв.

djeki
Мнения: 29
Регистриран: 28 януари 2016
Репутация: 0
Местоположение: Плевен
Автомобил: ВАЗ 21214

Трудно пали

Мнение от djeki » 11 яну 2018 18:01

Здравейте колеги пак съм аз със същия проблем и с новата помпа, но се оказа че не е нито от помпата нито от регулатора за налягане нито дюза нито от филтър, оказаха се едни уплътнения на самата помпа, там където се захваща за кошницата, и тъй като не се предлагат като резевна част ами трябва да си закупите цялата кошница с помпата за 147 лв. Аз си реших проблема така, закупих си един бензиноустойчив маркуч отрязах 4 см. Едната част към помпата другата към щуцера и сега е пей сърце,ако някой има нужда от помощт да пише.
П.с. Много важно е маркуча да е бензиноустойчив и външно и вътрешно, тъй като ще е в резервоара.

Потребителски аватар
bgbul
Мнения: 295
Регистриран: 17 ноември 2014
Репутация: 57
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21213
Контакти:

Трудно пали

Мнение от bgbul » 11 яну 2018 20:50

Колега, за гофрирания маркуч ли говориш?
Той се продава отделно за всяка кола. Монтира се с нагряване с вряла вода. Около 7-10 лв е.
Помпите (потопяеми за инжекцион) са еднакви и работят на 3 атм. налягане. Аз съм слагал БОШ от БМВ и пасва.
Може да слагате различни помпи с такова налягане, но ако БУКСИТЕ не съвпадат ще трябва да присадите от старата помпа.
Ако гофрирания маркуч е скъсан няма да има налягане и трябва подмяна.
Ако клапанчето за налягане в инж. рейка е изпуснало - смяна.
Ако има налягане на гориво, а отново не пали - датчик колянов вал (долу на шайбата) отговаря за началното палене.

djeki
Мнения: 29
Регистриран: 28 януари 2016
Репутация: 0
Местоположение: Плевен
Автомобил: ВАЗ 21214

Трудно пали

Мнение от djeki » 12 яну 2018 10:51

,При мен не е с гофриран маркуч ами с едни уплътнения които седят в една пласмаса и тази пластмаса свързва помпата със щуцера, не ги продават като разервна част затова си купих негофриран маркуч но бензиноустойчив от яътре и от вън монтирах го сега си пали от първия път по всяко време.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост