Дилема- нова Урбан или джипче на старо

Ремонти и обслужване
Нива • 4х4 • Шеви-Нива
триод
Мнения: 3
Регистриран: 27 февруари 2016
Репутация: 0
Местоположение: София

Дилема- нова Урбан или джипче на старо

Мнение от триод » 13 ное 2019 23:13

Направих центровката на по следния начин.Демонтирах раздатката и пром вала след което го разглобих,така че на гуменото каре да остане само валчето,както в клипа.След това монтирах гуменото каре с валчето от разглобения ШРУС на скоростната кутия,така както си е на автомобила.После с помоща на показалец закрепен с магнит на купето и въртене на гуменото каре на ръка установих къде да подложа шайби,така че да изправя биенето на валчето.Шайбите ги сложих от към вала на ШРУС-а.Оказа се че трябва да подложа на два от трите палеца по една шайба с дебелина 1,5мм.

Потребителски аватар
djenevas
Мнения: 58
Регистриран: 12 ноември 2012
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: Лада 4х4

Дилема- нова Урбан или джипче на старо

Мнение от djenevas » 14 ное 2019 17:46

Благодаря,колега.Явно това се оказва главния причинител на прословутите "нелечими" вибрации.При първа възможност и аз залягам.

триод
Мнения: 3
Регистриран: 27 февруари 2016
Репутация: 0
Местоположение: София

Дилема- нова Урбан или джипче на старо

Мнение от триод » 15 ное 2019 00:32

И понеже ти си със новия модел раздатка с двуредови лагери и с новите ШРУС-ови кардани,не би трябвало да имаш вибрации от тях.А промвала който заводски е балансиран се нуждае от центровка.Зада може лесно да се вадят и слагат болтовете на гуменото каре,то се пристяга с две лентови скоби,като за водно съединение,с подходящя дължина,завити последователно една към друга.Самата центровка се извършва без скобата.

Потребителски аватар
djenevas
Мнения: 58
Регистриран: 12 ноември 2012
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: Лада 4х4

Дилема- нова Урбан или джипче на старо

Мнение от djenevas » 15 ное 2019 18:18

Проблема е точно в това гумено каре.Заводски никой не го центрова.Разчитат на тампоните на раздатката и неговата еластичност,но това явно не е достатъчно.Игра си е ,но си заслужава. Тия вибрации рано или късно се отразяват и на останалите елементи по веригата.
Яд ме е ,че много добре го знаят в АвтоВАЗ и за толкова години не измислиха технология за качествена изработка на това каре.
То впрочем не съм видял до сега качествен гумен детайл съветско производство.От друга страна пък си има и положителна страна.Всеки собственик на тяхна продукция волю, неволю е придобил поне 5 разряд -монтьор. :lol:

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5540
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 250
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Дилема- нова Урбан или джипче на старо

Мнение от LADA-2107 » 17 ное 2019 20:06

За лошата слаеа на НАР - сервизите и обслужването в тях всички знаем, но ти като купуваше най-евтиния възможен джип, само и само да е нов, какво очакваш?

1. В никакъв случай не оправдавам отношението на НАР към клиентите!
2. Това е просто въпрос, не заяждане!

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 375
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 81
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Дилема- нова Урбан или джипче на старо

Мнение от 0gn » 17 ное 2019 20:19

Брат, даваш пари за нова кола и очакваш да се качиш и да караш. Изниква проблем, очакваш да я закараш в сервиза, после да си я вземеш и да караш. Ти какво би очаквал? Това е пълно безхаберие.

Потребителски аватар
djenevas
Мнения: 58
Регистриран: 12 ноември 2012
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: Лада 4х4

Дилема- нова Урбан или джипче на старо

Мнение от djenevas » 22 ное 2019 00:02

Ние докато си пишем и умуваме, НАР продължават да ни изненадват. Ето новата коледна оферта:
Техническа спецификация:
Оборудване:
* модел: Лада УРБАН 4х4
* ел.нагревател на задно стъкло
см3
* работен обем- 1690
* тонирани стъкла
* захранване- инжекцион
* имобилайзер
* механична скоростна кутия
* допълнителен трети стоп
* задвижване 4х4
* хидравлика на волана
* EURO 6 / EURO 6D
* ел.огледала
* полезен товар- 400кг
* ел.стъкла
* разход на гориво
* подгряване на предни седалки
- смесен разход- 9,9 л/100км / 9,8 л/100км
* подсилено окачване
- вредни емисии СО2- 216гр/км / 226гр/км
* ABS + BAS
*размери
* EBD
- дължина- 3640мм
* ISOFIX
- ширина- 1690мм
* пълен пакет шумоизолация
- височина- 1640мм
* цвят металик
- врати- 3бр
* лети джанти
- места- 3+1
* подгряване на огледала
Условия за закупуване:
Допълнително оборудване /с ДДС/:
* гаранция- 24 месеца без ограничение на
* климатик- 2800лв.
пробега
* радиоподготовка- 160лв.
* плащане- по банков път
* аудио плеър с USB- 180лв.
* доставка- франко склад на доставчик
* алармена система с ц.заключване- 240лв.
* екотакса- 125лв.
* подкалници комплект- 120лв.
* теглич- 250лв.
* багажник- 120лв.
Цена: 21 700лв. с ДДС ----- стара цена 20700 лв (stupid)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5540
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 250
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Дилема- нова Урбан или джипче на старо

Мнение от LADA-2107 » 22 ное 2019 15:29

Оgn, както казах за обслужването и отношението на НАР е писано във форума от мен, както и от други хора. Затова който е решил да купи кола от тях не е зле първо да прочете. При по-гомеми представителства на по-маркови коли има подобни проблеми, че при Лада ли няма да ги има?

А Ладите ги знаем - груби и недодялани коли не от вчера,не от днес. Така, че който е тръгнал да купува Лада да има едно на ум. Каквито колите, такива и сервизите.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост