Име - Драган Веселинов Драганов
Местожителство - София, Бояна
Дата на раждане - 25.12.1985
Образование - Общо машиностроене на немски език (Технически университет)
Месторабота - Балкан Стар Аутомотив (генерално представителство на Mercedes-Benz за България)
Интереси - Автомобили, велосипеди
Данни за автомобила:
Марка и модел - ВАЗ 21053
Двигател - 1452ccm, 51kW
Година на производство - 1993
Пробег - не се знае колко пъти е превъртан километража
Предавателна кутия - 5 степенна механична
Главно предаване - 4,1
Гориво - газ
Инструкция: За да не бъде всяка дума, свързана към снимка, като отворите снимката щракнете бутона Next Picture (намира се над самата снимка), за да разгледате повече снимки! Примерно снимката, която ви се отваря ще е на колата, снимана отпред. Следващата снимка ще е отстрани!
На 17.06.2005, посред втората ми сесия в Техническия Университет, закупих колата срещу 500 лева! Тогава изглеждаше така! Огромни дупки от ръжда в предните калници, почти липсващи прагове, четвърта скорост не влизаше, съединителя буксуваше и спираше само предно ляво колело! След като я измих (явно от 1993та година никой не я беше мил) се лъснаха и още ръжди!
Веднага се захванах с подобряване на каквото мога! Шкурка, няколко бели спрея и започна да прилича на кола! По това време доста мои колеги започнаха да придобиват автомобили!
Дупките в калниците запълних със строителна пяна! Закупиха се и се смениха доста части - волан, който е по-малък, но по-дебел и удобен, лайстни за вратите, багажник за велосипеди (това ми е другото хоби), всичко по окачването, сприачната система, изпускателната система и някои пластмаси по интериора! Сменихме гумичките на клапаните! Изчистих и боядисах джантите с много мерак! Роди се концепцията за напълно черно-бял автомобил!
Успокоих се, че вече не е грозното пате и започнах с циганиите - синкави габарити отпред и отзад! Сега вече бях доволен - и колата и колелото ми изглеждаха както искам!
Алтернаторът ме подсети, че все пак карам Лада! Не зареждаше акумулатора, покрай този проблем се запознах с първия човек от форума - Frysco (Радо)! Оказа се релето за зареждане! Смених 5, докато попадна на читаво! Смених си и ограничителите на вратите - сега вече вратите можеха да стоят отворени!
Ходих до Бургас - първото извънградско пътуване с Ладата! Установих, че комбинацията от трета на пета предавка (все още нямах четвърта скорост) и буксуващ съединител никак не е добра, а и ме бъзикаха, че ако изгубя и втора ще карам само на нечетни предавки! Купих много части, разглобихме и сглобихме скоростната кутия! Ремонта излезна около 300 лева! Супер!
Развалиха се чистачките, бяха блокирали четките на моторчето! Към края на август 2005 година изнамерихме едни джанти от Алфа 33, но не ни харесаха! Със започването на новата учебна (септември) година в ТУ се сдобих с 4 джанти - бъбреци! Купих ги от едно момче от форума за 60 лева! Две от джантите бяха 5,5J другите две - 6J! Всичките бяха криви и минаха на машинно изправяне!
Доразвих идеята за за напълно черно-бял автомобил, заемайки се с надписите, които принципно са сребристи! Така изглеждахме преди да дойде зимата! Зимата не можа да ме уплаши, защото си бях купил 4 броя от най-добрите зимни гуми на пазара - Gislaved Nord Frost 3 с копаческия размер 155/80/R13! Разбира се протече радиатора, но го залепихме! Така през зимата не съм спирал да карам, но не съм я и занемарил! В кучи студ през януари 2006 километража чукна 80 000км! По време на сесията нямах кола, защото стартера ме предаде - колегата The_Machine сигурно още си спомня дългите, студени, зимни нощи, които прекарахме с него под Ладата, докато накрая той не ми даде неговия стартер!
Любимото ми занимание по време на сесия е да човъркам нещо по колата, за да не уча - ето какво направих с багажника си! Щом свърши сесията боядисах прахово бъбреците - цялата процедура отне 100 лева!
Следващата стъпка към абсолютно черно-бял автомобил - стоповете! Пръскахме ги отвън, но станаха много тъмни за съжаление - не беше това целта! Проблемът идва от там, че когато стоповете са свалени от колата, светлината прониква и зад тях (от там, където, когато са монтирани на колата е платката и крушките, които не пропускат светлина) и пластмасата изглежда много по-светла, отколкото след като се монтират на местата им! Препоръчвам ви ако сте се решили да си затъмнявате стоповете да ги пръскате две идеи по-светло отколкото ви се иска да изглеждат на колата и ще видите, че като ги монтирате ще сте доволни! Има и още една тънкост - цялото пръскане трябва да стане отведнъж! Ако пръснете със спрея веднъж, изчакате да изсъхне и ви се стори, че стопа е много светъл, недейте да го пръскате втори път по две причини: първо, като го монтирате ще стане по-тъмен и второ, ще стане матов и водата ще се задържа по него! Освен това матовия стоп сивее, а това не е красиво, поне според мен, стои като извехтяло! Като цяло, не бях доволен, защото двата стопа бяха прекалено тъмни за моите разбирания, а единия беше матов! После оправих грешката, като смених стъклата на стоповете с нови и си ги пръсках отново, но това една година по-късно! Също така монтирах бели странични мигачи от Лада 2110 на предните калници - и те не ми харесаха много!
След това дойде идеята за осветлението на уредите в таблото! Целта е да светят само самите цифри и символи, както и самите стрелки! Ламаринката е изрязана лазерно, както и пелксигласа! Трябва да се сложат диоди в дебелината на плаксигласа, за да се разсейва светлината в него! Проекта е спрян, защото поради дебелината на плексигласа оста на стрелките стана прекалено къса! Другата причина е, че уредите с новите стрелки няма да показват истински стойности, защото стрелките ще са по-тежки от оригиналните! Щеше да е прекалено хубаво за да е истина!
Купих 8 сприачни барабана и ги нарязах на фланци! Боядисах си ги белички! Целта беше новите бъбречета да щръкнат настрани! През 2006 година преживяхме първия трети март заедно!
За Свети Валентин Таня ми подари кори за вратите от 2107, но аз като първия простак ги върнах в магазина! Просто кората на 2105 е много по-удобна от тази на 2107, защото е дебела и има къде да си подпреш левия лакът, дори когато е затворен прозореца! След това с нея направихме много по-хубави моите оригинални кори на вратите! Под синия плат кадифе сложихме 1см дунапрен! После се установи, че щеше да е по-добре да бяхме позлвали 5мм дунапрен, защото имахме проблеми с врътките за сваляне на прозорците! Плата го закрепвахме към оригиналната кора посреством един уред, наречен такер, който изстрелва телботчета! Много удобно! Сложих безконтактно запалване с датчик на хол и високоволтова бобина! От тогава не съм пипал центровката на запалването! Сложих и свещи за газ - Brisk Silver! Смених си изпарителя с вакуумен (предишния беше електрически) на GasKom - турски! Много съм доволен от него! Изкарах си зареждането на газта при капачката на резервоара! Много шик!
Към края на март започнах да се подготвям за големия летен ремонт! Купих 4 калника, два прага, предна маска... Смених си амортисьорите с Fenox за Нива - не съм доволен, най-малкото - не са двойно действащи! Марин участва в една фотографска изложба със снимки на моята Лада - разгледайте ги!
През април месец стана време за летните гуми! След като бях изправил, боядисал, оборудвал белите бъбреци, бях направил шпилки и куп други чудеса - сметнах че са ми стъпили на 310 лева и Ладата стъпи на бъбреците! Фланците отпред бяха 2,5см, отзад 3,5 см от всяка страна! Шпилките са дълги общо 12см, като са направени така - 10см резба, един сантиметър без резба и след това още един сантиметър резба! Този един сантиметър се намазва с лепило за резби и шпилките се затягат в главините! В последствие ги заварих, защото ми правиха проблеми! Гайките за шпилките направихме от шестограмна пръчка! Ходихме на първия събор на Лада Клуб България - всички много ни харесаха! Ето как и стояха бъбреците (има доста снимки - прегледайте ги)! Междувременно един храст ми счупи мигачите от Лада 2110 и бях замазал дупките пак със строителна пяна!
Роди се филмчето DTM Lada!
- https://www.youtube.com/watch?v=zHm6jeUCTEo
В края на лятната сесия се появи първата Лада Cartoon! Заведохме Ладата на Ванко на кърпене! Монтирах си радиоприемник от камион с високоговорител от черно-бял телевизор! Цялата музика ми излезна 50 стотинки, колкото струваха кабелите между радиото и високоговорителя - ама свиреше - само Ъпсурт!!!! Ладата вече беше по-хубава от втората кола в семейството - Пежото на баща ми! Абе може и да не е, ама на мен повече ми харесваше тогава! За сметка на това ми протече кранчето на парното! Отстранихме проблема, след което два дни съхна пода! Купих си една цилиндрова глава от Лада 21011! За сметка на това пък един път взех завоя на Орлов Мост и след това волана не поиска да се изправи - трябваше да се заварят и подсилят лонжероните при кормилната кутия - оправихме го и това разбира се, още на следващия ден!
Лятото много карахме колела и това беше типична гледка! Нали ви казах, че обичам да спирам близко! Направихме ремонт на покрива на къщата, Ники подивя тотално - тук се вози на теглича!
И така, на 18ти юли 2006 потеглих към селото на баба ми за големия ремонт! Първо сменихме всички шарнири пак (те при Ладите на една година се сменят май)! Сменихме четирите лагера на главините на колелата! Смених си жилото на километража, защото откакто я бях купил си подскачаше стрелката между 20 и 60 км/ч! Жилото на ръчната спирачка беше подменено също! Подменихме висящия лагер на кардана и тампона на скоростната кутия, оста на левия горен носач и всичките селенови втулки, предния семеринг на коляновия вал, паразитен хебел с лагер!
Направихме предната стабилизираща щанга двойна! Използвах една чисто нова щанга и старата моя! Старата я рязнахме в двата края по 5см! Много добре се получи скобата, с която се хващат двете щанги една към друга, ето този елемент придържа тампона да няма луфт!
Задните дълги щанги също ги направихме двойни! Хващат се една към друга с болтове за амортисьори! Хубаво е да се направят шайби, които да притиснат тампоните! От задната страна, при моста, щангите се хващат само с болтовете за амортисьори, а отпред, на купето, направихме едни специални планки!
Задната дълга реактивна щанга я направих раздвижна, заради по-късите пружини! Когато колата се направи по-ниска, за да остане задния мост по средата на купето е нужно тази щанга да бъде по-къса! Задната раздвижна щанга се прави, като вземеш една нормална задна реактивнащамга и я срежеш някъде, но не по средата, зада не ти се пада раздвижната гайка точнона диференциала! След това от едната част (по-дългата) изрязваш едно парче около 10см! В едната част на тръбата (щангата е куха - тръба) се набива втулка с външен гладък диаметър колкото вътрешния диаметър на тръбата на щангата и вътрешна дясна резба, а в другата, се набива втулка с лява резба! Желателно е тези втулки да са достатъчно дълки, примерно 15-20см, за да бъде щангата здрава, а не като старта моя, която се прекърши! След това от шестостен, като за ключ 19 или там някъде се изработва шпилка с две резби, пак лява и дясна, като по средата трябва да има оставена част, с която да можеш да въртиш шпилката с помощта на ключа! Пак желателно е едната и другата резба на шпилката да са всяка по 15-20см, за да влизат хубаво навътре във втулките! И това е - като въртиш с ключа в едната посока -щангата се скъсява, като въриш в противоположната - щангата се удължава! Трябват ти и две гайки, с които да стегнеш двете части на шпилките към втулките, за да не се развърта от вибрациите, но това са вече подробности!
Първоначално само отрязах оригиналните предни пружини с една навивка, но установих, че предницата стана прекалено мека! Затова купих две чисто нови предни пружини от Лада Нива, които отрязах с навивка и половина! Ако не се отрежат пружините от Нива, колата става като трактор висока и между гумата и калника има повече от педя разстояние!
Задните пружини ги направихме двойни по следния начин! Купих две чисто нови задни пружини за Лада Класика! Свалих моите стари и на една от тях изрязах краищата, които са сплескани, така че да стъпят в чашката! След това срязахме остатъка от пружината на две по средата! Всяка половинка заварихме в долния край на целите пружини! Половинката пружина трябва да е заварена под голямата, иначе се получава кофти! Аз точно така направих и трябваше да ги обръщам след това! Дългата пружина отрязахме с две навивки! Малко ми е висока задницата, трябва да се свали, защото нарушава стабилността на предницата, увеличавайки caster-а!
Раздухме веждите на калниците! Аз бях купил 4 калника и две вежди за задните калници (продават се като резервна част в магазините за по 10 лева)! Като свалихме предните калници отрязахме веждите на предните стари калници - те не бяха изгнили! Всъщност раздутите вежди ги направихме от по две вежди всяка! Нарязахме радиално веждите на новите калници и закривихме образувалите се парчета (като листенца) нагоре и навън! Върху тях с малко огъване заварихме втроите вежди - задните от магазина и предните от старите калници! След това с много кит почти не си личи!
Изтъркахме ламарините, китосахме и боядисахме колата в камера с боя бяла перла, която ми е подарък от бащата на един приятел от Русия! Стана готина! Боядисах и броните в цвета на колата - на мен ми харесва! Това беше още една крачка към абсолютно черно-белия автомобил! Махнах теглича! Отворих фаровете и боядисах платмасовите рефлектори на мигачите с черен спрей за стопове! Можех да ги оставя без оранжевия рефлектор - но мисля, че черното е по-уникално - не съм виждал друга Лада така направена, докато с бели мигачи под път и над път! Фаровете на 2105 се отварят по следния начин - сваляш фара (държи се на три винтчета - две долу и едно горе), сядаш на столче, слагаш фара на колената със стъклото нагоре и започваш да човъркаш с отвертка или макетно ножче по силикона, с който стъклото е закрепено към корпуса на фара! След около час и половина започваш да човъркаш силикона на втория фар! Затварянето става по следния начин - слагаш силикон (черен, за предпочитане) по ръба на корпуса на фара, там, където ще опира стъклото, след това захлупваш стъклото върху корпуса и оставяш нещо тежко да стои върху стъклото в продължение на един ден! Просто си трябва яко уплътняване там, за да не влиза влага във фара или недайси боже да са се отлепи стъклото!
Сложих си едни много готини огледала, които видях на една червена Лада 2107 в Казанлък! Говорих със собственика и той ме упъти към един магазин! Успях да намеря такива огледала само в Казанлък, и то лявото и дясното огледало са от два различни магазина! Много ми харесват, по-големи са и не вибрират, за разлика от оригиналните! Пръснах предните спирачни апарати с термоустойчив бял спрей - b&w концепта!!! След 200км пак си станаха черни от прахта на накладките, но аз си знам, че са бели! Сега и вие знаете!
Като се прибрах в София, колата изглеждаше така! Боядисах дръжките на вратите черни - абе мания ми е това! Също и мигачите на калниците станаха черни! Накрайника на аусуха също! Както и лайстната между задния калник и задното стъкло!
Ден преди рожденния ми ден, на 24.12.2006 година - Ладата за пръв път посети автомивка! Ден след рожения ми ден се забавлявахме на Витоша! На втория ден вече имаше първите поражения! Инцидента стана много нелепо и най-странното е, че причинителя за кривите ламарини беше един храст - вместо той да се сгъне, Ладата се сгъна! Здраве да е, но много ме беше яд! Има едно филмче от тези дни на Витоша, заедно с Вектрата на Марин - ето го!
- https://www.youtube.com/watch?v=Ui1pYnlvbNA
За пръв път проблясна идеята за Borbet Type A!
Тъкмо се бях замечтал и на 28.01.2007 хоп - едно такси спря пред мен, а аз в него! Пораженията по фара ги оправих още след два дни, но ламарите са си криви до ден днешен! Дори бронята се поизкриви малко!
Седмица по-късно колата започна да спира на тласъци - веднага заподозрях спирачните барабани, нали бях сменял дисковете преди 6 месеца! Престъргахме барабаните и тласаците намаляха, но не изчезнаха! Е точно в този момент забелязах, че задните пружини са сглобени неправилно! Половинката пружина я бяхме заварили отгоре и тя се беше разместила! Много лошо!
В края на февруари 2006та година се захванах с тунинг решетката, като мрежата ми беше подарък от Таня за нова година! Стана за една нощ, снимал съм всяка стъпка от изработването и! От оригиналната решетка изрязах емблемата, за да не си личи отзад, мрежата я рязах с клещи-резачки и я огъвах на бюрото! Махнах моторчетата за чистачките на фаровете, и без това не ги използвах! Новата решетка заспа!
На следващия ден за пръв път обухме Ладата с Borbet-ите! Това беше само проба, още не ги бях купил! За сметка на това за втори път ми се разви шпилка на гумите и ми кипна - много се ядосах тогава!
Тъй като спирането на тласъци ми ходеше по нервите, на връх трети март 2007, посред пощите (в 2 часа през нощта) сменихме с Марин спирачните барабани на Ладата с нови Fenox! След смяната ръчната на колата стана удивително добра - караш с 80, дърпаш ръчна и Ладата влачи гумите! След три седмици ефекта понамаля!
Тласъците не спряха! Явно проблемът беше в новите предни дискове! Заведохме ги на престъргавне! Оказа се, че са криви само от едната страна - много странно, руска му работа! Използвах факта, че колата е разглобена и заварих шпилките за главините, за да не ме ядосват повече! Оправих и грешно монтираните задни пружини - ето така трябва да изглеждат! За всичко помагаше Ники и неговата Кия!
Това е последната снимка на Ладата със бъбреците! След две минути вече беше с новите джанти! 400 лева за 4 от дълго блянуваните Borbet Type A 15 цола, ЕТ35, 7J от Фиат! Предните гуми - Good Year Eagle F1 195/50/R15, задните - Bridgestone Potenza 205/50/R15! Фланците както следва отпред по 2,5см от всяка страна, отзад - по 3,5см от всяка страна! Вечерта разбира се ги измих и приведох във вид! Много въри с тях, ей - 50 коня отгоре! Много яка снимка - Eagle F1 има невероятна шарка!
Всъщност, все още не бях сглобил съвсем интериора на колата още от големия ремонт през лятото на 2006 година! През март 2007 започна офанзивата по обезшумяването! Разкостих интериора, сложих един ред подложка за ламиниран паркет (уж било шумоизолирало), един ред минерална вата, която ни беше останала от покрива на къщата, едно подкеремидно фолио - водонепроницаемо от едната страна, паропроницаемо от другата страна и отгоре един пласт микропореста гума! Ефекта е най-голям от минералната вата, въпреки че тя е малко вредна за белите дробове! Другото, което предприех за обезшумяване, беше един дунапрен от долната страна на предния капак! Ефекта е никакъв освен, че е грозно! Върнах си кожата отгоре!
Появи се и втората Лада Cartoon - вече с новите джанти! Ремонтите пред факултета не спират никога, но е забавно!
Старите самоделни гайки за шпилките на джантите бяха малко малки за новите джанти, затова - 16х2,50лв за нови гайки! По идея на Ники Ладата беше за няколко дни нещо средно между Daewoo и Mercedes! Ето как изглеждат Borbet-ите с капачки - не ми харесаха и ги махнах! Абе с капачки или не - въпреки, че колите в семейството се увеличиха количествено, качествено Ладата държеше форнта! Дали не стърчат гумите, а? Роди се и Lada edited by Iliev!
Както бях споменал по-горе, пердишните ми стопове бяха прекалено тъмни за моя вкус, затова ги изхвърлих и си сложих нови! Разбира се с тази шарения издържах да карам само един ден и веднага ги пръснах наново, но този път по-светли, само опушени! Не съм забравил black&white концепта все пак!
Купих си диодни лампчки за осветяване на задния номер и габаритите! Много хубаво светят и са много евтини! Сега вече можех да оставям Ладата по цяла нощ на габарити, без да се притеснявам, че ще има голяма консумация на ток - изпробвано - работи! Залепих поредната простотия на Ладата си! Не че не може да върви с толкова, не бива! Изкарахме още един Великден!
Още по време на големия ремонт през 2006 година бях монтирал едни кутии за аудиоколонки в предните калници! Сложих там два малки Pioneer-а! Радиото все още си е старото от камиона! Идеята да се сложат там колони е ужасна обаче, въобще не се чуват и горещо ви препоръчвам да мислите друго място за предните колони!
Манията ми за близко спиране не винаги е успешна! Април месец купих разпределителен вал от Нива 1700 от Марто (maxpower)! Стегнахме се за срещата на Лада Клуб Сърбия и отпрашихме с Иван (iss-tuning) към Белград! Отсрамихме клуба подобаващо!
Като се върнахме Денис ми нащрака колата на afterserbian party-то! Имах една малка авария в Сърбия и братята ми помогнаха по този начин! Аз после си смених целия капак на клапаните - Ванко ми го даде!
Май месец си купих цилиндров блок от Лада 2106, бутала на фирмата АМП от Самара Mahle 82мм, сегменти на фирмата Прима и радиатор от Нива! Буталта и сегментите ги купих от магазина на Сточна гара.
Стана време за Троян 2007 и тръгнахме! Изкарахме страхотно! Премерихме мощността на мотора с Г-Тек - оказаха се 27,5 конски сили! Ама на газ де! Въпреки това успях да бия една Лада на метан на драга! Върнахме се благополучно!
Някои хора стават големи дупета покрай моята кола! Аз пък се захванах със инсталацията на оборотомер от 2103 в моята 2105! Сложих го на най-логичното място - на мястото на комбинирания уред, а малките уреди за бензина и за напрежението на електрическата система ги сложиш на мястото на пепелника! За целта изработих една много странна ламаринка - разгледайте снимките! Уреда за температурата на охладителната течност сложих между оборотомера и скоростомера! На мен ми хареса как стана! Принципно електрическите неща са голямо предизвикателство за мен (нишо не отбирам) и ми отне 3 дена да нацеля коя жичка с коя да съединя! Но сега е перфектно!
Тука една снимка да добиете представа колко е ниска моята Лада! А тази снимка е много специална - на това място Ладата е прекарала голяма част от първите си 12 години, това е тротоара пред фирмата на предишния шеф на баща ми, от когото купих колата!
Тука кацнал един бръмбър на трънка! Тъй като раздвижната ми щанга отзад се оказа недооразмерена, тя се скърши и аз за по-сигурно сложих две! Идеята е лоша, до нищо позитивно не води, ами само проблеми създава - опира в лявата задна джанта! Новата раздвижна щанга вече е готова, само трябва да я сложа!
Август месец 2007ма година купих съединител LUK (Lager und Kupplungen), който трябва да е малко по-лек от оригиналния! Ладата е в разцвета на лятото! Мен ме засърбяха ушите и купих музика! Pioneer DEH-2900MP-B! B - като Black, разбира се! Четири аудиоколони Pioneer и направихме задната кора! Трябваше да махна задните колани, но съм доволен как стана! За един следобед направихме всичко с Таня! Кората се прави много лесно от пресовано сурово ПДЧ, покрито с черно кухненско фолио! Цялата музика излезна под 400 лева!
Взех си една много готина помпичка за пръскачките на предното стъкло от арменеца! Самата помпичка е на дъното на съда за течността! Много добре пръска, препоръчвам я на всеки! Като ходихме на море с Таня ми се прецака висящия лагер и едно каре на кардана - много гадни вибрации се получаваха! оправихме го в София, но голямо тресене беше!
На 20ти септември 2007 вече имах чисто нова кола! Това се случи веднага след това! Хвана ме на булевард България под моста с околовръстното шосе в 22 часа! На следващия ден я направихме M-Power!
Пристигна ми главата с олекотените клапани и полираните колектори! Нямам търпение да го завърша този проект вече - много ще и отива един мощен двигател!
Октомври 2007ма купих един цял мотор 2103 за да ползвам от него коляно-мотовилковия механизъм, както и картер и други подробности! Междувременно километража на колата мина през всички модели на Лада - вижте какво имам предвид!
От шега на майтап - пак стана зима и декември месец пързаляхме стадиона в Студентски град! Така де ... няма само колата да се развива, я! Затрупа ни и снега на 2008ма година! Марин блъсна Ладата в едно дърво, не той не блъсна дървото, а го изкорени и то продължи с Ладата, докато не спряхме след 15 метра! Сега вече освен с крив номер, Марин ме снабди и с още по-крив преден капак! Пораженията от тая зима са покъртващи! Важното е да си пич! Поне номера го поизправихме! На всичкото отгоре пак нямах Лада по време на зимната сесия - все така става с тия зимни сесии! Прецака се зареждачката за газта (беше ръждясала съчмата и не уплътняваше)! На 23ти януари ми беше последния изпит в следването и на 23ти януари вечерта с The_Machine вече бяхме сменили зареждачката - няма празнуване на последния изпит - ЛАДАТА!
Февруари месец 2008ма година закупих от едно момче от Русе две предни седалки от Honda CRX за 100 лева! Определено ги монтирах грешно, просто седалките застанаха много високо, но ще поправим грешката! Не я поправих веднага, защото през март заминах на практика в Германия, където съм и в момента!
Последната придобивка са тези джанти! Те са 13 цола но са 9J широки! Сега се очаква да взема още две такива (по-тесни) за отрпед и да си направя един performance set гуми за пързалки! Всъщност, тези джанти не съм ги виждал наживо, Чочо ми ги купи то едно момче от форума!
В този файл си записвам всеки разход по колата, абсолютно всеки! Да не мислите, че помня като слон - по него и по снимките си възстанових всичко в тази тема! Има и още много други неща де!
Сумата скоро ще надхвърли 7500 лева, защото като се прибера имам да купувам поне две гуми 15ки и поне две гуми 13ки! Трябва да сглобявам и двигателя вече! Ако имате желание, ще напиша и за него! Тук си водя разходите за двигателя отделно!
Благодаря за вниманието! Писането на темата и прикачването на снимките ми отне един цял ден!
Маркираните в червено текстове са определени от техническия контролен екип на ЛКБ като опасни и непрепоръчителни