ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
LadaSport
Мнения: 164
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 16

ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от LadaSport » 27 окт 2018 04:32

Здравейте на всички.
Този пост ще бъде може един от най-дългите ми, защото има много за разказване и със сигурност ще пропусна много неща.
На 20 септември се прибрах в България с цел регистриране на дъщеричката ми и дозавършване на Комбито. На 22 септември се започна работа и имахме 4 дена до организираното каране на Дракон на 26 септември. Бях направил списък какво да се прави. Големи благодарности на Митко Николов, който в продължение над 3 месеца тичаше по задачи за да можем като се прибера направо да действаме, има и още куп други хора без,които нямаше да успея те си знаят кои са.
Първият ден нещата не вървяха мното по реда общо взето изкочиха и много други непредвидени неща. Започнахме по екипно да работим. Седалката за шофьора искаше да се нагласи по мен, лостов механизам за да може скоростния лост да е близко до мен, който го направих буквално каквото намерих изхвърлено като железа в гаража, където е правихме.
Предните спирачки бяхме забравили да престържем дисковете за централният отвор, а събота се падаше празник добре, че дойде едно приятелче и каза имало някакъв човек в тях си работил, изкарахме късмет за 5лв. ги направи човека.Главине чакаха монтирани с новите лагери и главиви от Самара задни с втулки от Тазтунинг. Започнахме да слагаме апаратите и се оказа,че не влизат, шенкелите съм ги бил рязал по различен начин от на Митко и се изнервих много :oops: започнах да викам не ги искам, махам всичко връщам старите. Събота приключи много отчайващо не ме бяха виждали толкова обезверен.
Ден Неделя реших ме да се наспим и получих обаждане от момчето,където ми предостави да ползвам гаража му , тъкмо закусвахме към около 11 чака зъни и вика "Къде сте? Аз закусваме. Той- Идвайте монтирах ти апарата от едната старана, ела да видиш как става" Оправи деня ми и неделята беше много ползотворна. Предни спирачки монтирани Дискове Febi,накладки Textar - Фиат Купе 284мм :-P Оставяме,че се сменяха маркучи от Нива, дясна тръбика метална.
Монтирането на сервото и новата помпа беше също интересно. Сменихме педалите Лада 5-7 , използвах момента и презаварих навсякъде кормилна конзола. Серво Suzuki Samurai, помпа Honda Accord 1 цол.
Задните спирачки се оказха с размазани метални тръбички, напукати маркучи и запекли апарати с ръждясали дискове от стоене. Раздвижихме апаратие всичко ново Дискове и апарати Opel Combo 2006 1.6 бензин 264мм по-големи от оригиналните предни. Като се купят дисковете се разпробиват 4-те отвора със свредло 16-17мм и централният отвор също. Дисковете като отпред Febi с накладки Textar.
Тук малко спирам кой ден какво направихме, че съм забравил реда на нещата.
Колата имаше също и проблеми с автоматичното тръгване на перката намерихме го и го решиха момчетата. Също сменихме бушонното табло и докато оправим светлините беше много мъка ,защото аз на времето просто ги свързах без да помня кое къде.
Монтиран Шпер, наляти масла, спирачки готови , седалка, волан, скоростен лост, монтирах боост метъра , одеало за турбото, нови шпилки с гайки.
Както всички знаете деня преди каране винаги е много напрегнат и при нас беше така, колата успя да мине стенд 8 вечерта преди карането и то само сходимост, остовяме факта, че от стоене всички маншони се бях накъсали и отделно хебела и кормилната кутия бяха разбити но нямаше време и за тях.
Ден сряда 26 Септември , големият ден за мен и за другите. Първо каране на тази кола на писта в нейното съществуване.
Още с пристигането малък проблеми, кабелчето за зареждане на акумулатора се откачило от динамото поради малката му дължина. Удължихме и го свързахме.
Излизаме да караме първа сесия. Колата е с нови семи сликове Wastlake 205-45-16 Брутално държат но само за 4-5 обиколки. Също така на първата сесия боост метъра ми се залепи на 1.8бара това ми е макса което може да показва и викам така няма да е бъде. Прибрах се в бокса и вързах гейта и налягането падна на 0.8 но колата взе да плете на излизане от завойте. Както и да е с тези проблеми дадох 1.18. След това пробвах и дрифт но там ударих маркуча на спирачките на краен волан и приключих за 3 обиколки но пък на калояново със стари гуми напомпени на 1.1 атмосфери 195-50 -15 все едно бях на лед. Но това налягане по-късно през седмицата колата изкара около 170 коня на мотора.

Беше супер денят, аз останах много доволен с малки изключения, колата е вече това което исках.

Тук не приключиха нещата в Събота трябваше да карам на Писта Лаута за РД и някакси за два дена трябваше да е до нагласим.
Големи благодарности за FTMS за тези два дена по колата сменихме позицията на филтъра да смучи отпред студен въздух, монтирахме температура входящ въздух, бобини от VAG групата или Audi r8 "след монтирането на тези бобини колата започна да пали и работи нормално дори и когато е студен мотора, свещите са Denso Iridium IK27 това са много студени свещи все пак се кара на 1.5 бара, със старата бобина от C20XE не можеха да работят нормално само на загрял мотор но също така момчето пусна стабилни кабели за масите, което от голямо значение", електронен боост контролер и Дино с настройка. Калата е на 1.5 бара но за повече сила иска разпределителен вал но зад мотора какво ще се случва не знам затова ще се кара така.
В събота стана така, че организираха свободно каране на Калояново и аз викам сега е момента да видя какво мога аз и колата за второ качване но за първи път перфектна още на първата сесия направих 1.14 много се зарадвах. Колата се оказа,че дори и с китайския резервоар с гъба на дъното като падне до половина бензива и започва да плете “резервоара е 40л.“ взех аз след няколко дена кеч танг да видим кога ще се монтира.
Засякохме по GPS на правата колко вдигаме - скороста е 170км и започвах да спирам след табелата 100м, колата е с оригиналният кантар на задния мост.
Спирачките са супер, поведение много добро и половин ден каране на 1.5 бара налягане и преди да си тръгнем си обърна ремъка за Водната помпа и издуха гарнитурата на изпускателя от към главата. Дребни неща.
Най-доброто време на Калояново е 1.13.394

От Калояново до Пловдив и преди 16.00 бях на Лаута. Беше ме страх от колата тяста писта и на дрифт, аз не пързалях първите 3 завоя за да няма някой авария но уви не ме спаси това. На първото излизане с нови гуми китайски 195-50-15 на 1.4 бара без да ги загрея и с този 3.9 тегаво си беше.
На втората сесия ти напомпихме на 1.8 и няколко обиколки по-късно за малко по таван да се обърна при излизането от единият завой захапах гумите и колата се изправи на две гуми и като падна леко маската се изкриви но нищо фатално , но от падането носача удари предно лява бомбе и леко хлътна на горе. Сега мисля само едно разпънка и газ докано не се случи нещо по-сериозно да не дава господ.
Обобщението е много съм доволен сбъднах една мечта може от преди повече от 10 години започната,колата е много послушна и настроена за чисто но аз ще е настройвам за дрифт.
Сега следва цялостен боди кит, задни щанги с полиоретан и задна за моста с центъра на захващане към моста, предни носачи за дрифт, да се монтира малкият резервоар с още една помпа и също колата да се транспортира до Англия но това още не е решено кога ще става.
Прикачени файлове
Lada 2102 turbo dyno..odg
(315.28 KиБ) Свален 21 пъти
D7K_9170.jpg
D7K_9359.jpg
D7K_9363.jpg
D7K_9527.jpg
D7K_93529.jpg

LadaSport
Мнения: 164
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 16

ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от LadaSport » 27 окт 2018 04:41

:)
Прикачени файлове
IMG_20181007_183151.jpg
IMG_20181007_183133.jpg
IMG_20181007_183123.jpg
IMG_20180929_220732.jpg
IMG_20180929_220718.jpg
IMG_20180929_213438.jpg
IMG_20180929_082523.jpg
IMG_20180928_124143.jpg
IMG_20180927_205050.jpg
IMG_20180927_205042.jpg
Последна промяна от LadaSport на 18 юни 2019 03:00, променено общо 1 път.

LadaSport
Мнения: 164
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 16

ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от LadaSport » 27 окт 2018 04:45

(tease)
Прикачени файлове
IMG_20180925_150936.jpg
IMG_20180925_103113.jpg
IMG_20180924_225641.jpg
IMG_20180923_123426.jpg
IMG_20180923_123407.jpg
received_303671723552526.jpeg
received_303671723552526.jpeg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1084
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от mitaka_bg_pd » 29 окт 2018 16:42

След всичко изписано,означава ли че е възможно още едно каране на Калояново да се направи?

LadaSport
Мнения: 164
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 16

ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от LadaSport » 30 окт 2018 01:34

Според това как се развиват нещата в Англия ще се вземе решение на по-късен етап. Но определено вече се поръчват части от Руснаците малко проблеми с транспортите но дано дойдат.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост