Проблем чистачки 2107

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
buckstabu0
Мнения: 156
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Проблем чистачки 2107

Мнение от buckstabu0 » 25 дек 2018 12:52

Честит празник и от мен

Бушона го гледах и е здрав
това за предпазителя не разбрах нещо?!? Сега гледах и нищо не намерих

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1472
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 97
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Проблем чистачки 2107

Мнение от plamil » 25 дек 2018 13:49

Като отвъртиш трите винта на капачката на мотора, там където влизат кабелите, ще видиш къде са запоени кабелите за подвижния контакт. Освен това ще видиш едно черно правоъгълно блокче с два извода. Единия извод влиза директно в двигателя, другия отива към подвижния контакт. Това е термопредпазител - като се нагрее от протичащия ток се изключва, като изстине -пак се включва.
Това е за по-новите модели. По-старите модели този предпазител е отстрани и се вижда без да разглобяваш нищо

buckstabu0
Мнения: 156
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Проблем чистачки 2107

Мнение от buckstabu0 » 27 дек 2018 14:06

Тамън да ги правя и тръгнаха от самосебе си :topiclock: Най-вероятно някой ден пак ще откажат...

Mitko_21061
Мнения: 71
Регистриран: 14 октомври 2015
Репутация: 5
Местоположение: Пловдив/София
Автомобил: ВАЗ 21061

Проблем чистачки 2107

Мнение от Mitko_21061 » 02 яну 2019 11:59

Ако ти го прави само при минусови температури, може би замръзват вътре. Едно лято предобрих с олепянето на калъфчето на моторчето и съм бил запушил дупчицата отдолу. Когато зимата е кондензирало вода вътре не се източва и точно в задният край оста остава блокирана, като се стоплят малко и тръгваха. Виж да не е запушена нещо дупката. А моторчето може да го отвориш и почистиш без да го сваляш от колата, поне при мен стана.

miron
Мнения: 147
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Проблем чистачки 2107

Мнение от miron » 16 яну 2020 12:06

Колеги,

Първо за много години! Живи и Здрави!
Проблем с чистачките - обикновенно преди да е загряла колата едвам се движат. Акумулатора има ток, държа високи обороти, всичко си зарежда. Моторчето го смених скоро с ново. Реле да е? Ток има - тяга не! :lol:

buckstabu0
Мнения: 156
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Проблем чистачки 2107

Мнение от buckstabu0 » 16 яну 2020 20:11

Според мен моторчето е слабо и преди да е загряло стъклото има съпротивление и по-трудно се движат... Не знам за Нива дали е повече к.с. за да си сложиш такова ако искаш

miron
Мнения: 147
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Проблем чистачки 2107

Мнение от miron » 17 яну 2020 11:01

Да, може. Остава чуденката как другите бели коли го нямат този проблем :lol:

buckstabu0
Мнения: 156
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Проблем чистачки 2107

Мнение от buckstabu0 » 17 яну 2020 19:43

все пак е технология от 70та година :D Нека се изкаже и някой друг

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5761
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 271
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Проблем чистачки 2107

Мнение от LADA-2107 » 19 яну 2020 13:56

Не е само моторчето.

Откачи буксата на моторчето и включи чистачките. Премери какво напрежение отива до там, дали няма хлабава връзка, лоша маса.

Виж лостовия механизъм който свързва моторчето с чистачките. Дали не е клеясал. Самите оси на рамената дали не са клеясали. Малко смазка може да реши проблема.

Потребителски аватар
bgbigbear
Мнения: 33
Регистриран: 23 юни 2014
Репутация: 6
Местоположение: Русе - северен централен район
Автомобил: 2107

Проблем чистачки 2107

Мнение от bgbigbear » 19 яну 2020 18:33

Вдигни перата на чистачките и ги пусни да работят , докато работят вземи спрей WD40 и напръскай шарнирните връзки на щангите (ще ти изкачат като зайчета на стрелбище) :) ама при статично положение е много по-голяма заигравка, ако не си "увеличат" скоростта отиваш на упражнение №2 сваляне на ел.моторчето и чистене на редуктора . Успех

Отговори

Върни се в “Класика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта