Избор на Лада

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
ton4o
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1170
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Балчик

Re: Избор на Лада

Мнение от ton4o » 19 фев 2009 14:03

Ами какво става ли? Светва лампата за маслото. Лично аз ненавиждам верижните мотори по друга причина. Много често се сменя успокоител бе. То че са ментета ясно, ама пък на три месеца да го сменяш не е работа. Между другото на Нивата ми е светвала на остър десен, на излизане от кръгово движение.

bega4ka_
Мнения: 409
Регистриран: 15 април 2008
Репутация: 0

Re: Избор на Лада

Мнение от bega4ka_ » 19 фев 2009 14:25

На остър завой центобежната сила предизвикана от инерцията тласка маслото в кучи г*з и тоя ми ти камшичен мотор леееко си ............... мамата

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 99
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на Лада

Мнение от Живков » 19 фев 2009 15:24

Да, точно лампата замаслото светва. Но, и ти не каза защо. :idea: Не е само заради центробежната сила, а заради самия, прехвален, вървежен ремъчен ангренаж. :evil: Разбра ли, Акуло? На високи обороти, помпата качва яко, но от горе маслото се стича много по-бавно, в сравнение с верижните мотори. При тия обороти, бавно стичане и завой, миниатюрното количество, останало в картера, бяга настрани и помпата засмуква въздух. Аз, 2106 съм имал на 350 000 и не е единствената с такъв пробег. Но, 2105 не е доживявала никога до толкова. Ресурсът му е малък. :!:



Успокоител, колега Тончо, може да изкара 5, може и 150 000 км. Ладата ми в момента е на 76 000 км. Никога не е сменян успокоител. Като го видях на скоро - заводски, ще издаяни още толкова, заедно с другите карантии. Освен, ако някой не заебе веригата хлабава.
ПС Нещата, отидоха в съвсем друга посока, модер ако ще - да трие. Но, нека бъде ясно, за бъдещи собственици на младежката 2105 с ремък.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4350
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Re: Избор на Лада

Мнение от Frysco » 19 фев 2009 16:44

Глупости, на първата ми Лада-2105 ремъчното моторче беше над 400 000 км, имаше само сменяни сегменти и лагери.
А иначе това за агренажа... ладовия двигател е толкова допотопен че дали с ремък или с верига, все тая-от това лайно нищо не става.До 100-140 набира кат ферари, после вече ускорението се мери по звездното небе...
Проблема с маслото се решава с половин литър над максимума.Може и с по голям картер дори.

Yonko_87
Мнения: 76
Регистриран: 01 февруари 2009
Репутация: 0

Re: Избор на Лада

Мнение от Yonko_87 » 22 фев 2009 11:12

Колега, тъй кат гелдам какво караш освен ако не е някой 16 ВЕНТИЛОВ бейгир.Не се различава от 2105 освен по това че имаш електронно запалване и един умрял моно инжекцион.Конструкцията на ладоия мотор още се използва в автомбилостроенето тъй че... прави си сметката.А и не забравяй че класики с 5 скорости са рядкост, ти какво очакваш от 4 стпенна директна кутия и супер бавен диференциал 4.3, 4.1, двеста ли да вдига???

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5449
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 243
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Избор на Лада

Мнение от LADA-2107 » 22 фев 2009 16:32

2105 и 07 много гният по коша отпред. Там където калника е заварен от горната старна кат отвориш предниа капак винаги е изгнило. Ходихме на една морга да си избираме полицейски лади от 2002 година и бяха супер изгнили. 2101 всички казват,ч е по трудно гният. Виждал съм наистина и изгнили ЖИГУЛИТА, ама 2101 и 2105 ако може да са на едни години 2101 ще е много по здрава и аз не знам що ама е така. Ремъчния мотор и аз не го обичам, щото като се скъса ремъка по средата на пътя кво като има защита за клапаните така или наче със скъсан ремък не можеш да се прибереш, а веригата друга работа.

Според мен 2101 да е купето, а двигателя 2106 1600 кубика а ако толкова искате зашита за клапаните слагайте му бутала от 2105 нали са със съшия диаметър и карайте. Аз съм карал такъв мотор 2106 с бутала 2105 на 80,00мм беше последния ремонт вече с рязана глава и блок беше и с вал от НИВА много вървеше не знам какъв му беше диференциала, но само за сравнение сега карам БМВ 318 е 36 като втора кола освен ЖИГУЛИТО е мога да кажа, че онзи мотор който описах по горе Лада 2105 беше купето на 1,2,3 сенабираше по бързо от БМВ-то нищо, че е 1800 кубика и нищо, че е 115 коня.

Според мен за диференциал е най добре 4,1 или 4,3 и двата са компромисни за да има и ускорение и максимална скорост. Честно и аз преди съм спорил, че за какво ми е ускорение ама друго обажда като те залепи за седалката!!!

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1566
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 57
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Re: Избор на Лада

Мнение от tojaga » 22 фев 2009 22:02

Тази тема клони към заключване :evil:.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта